06/11/2014

Accessories for autumn

Hello fashionistas!
Today here I am for another post, this time concerning accessories.
Now we can say the weather is autumnal and I am here to give you ideas of what to accessories to use this season.

Olá fashionistas!
Hoje cá estou eu para mais um post, desta vez relativo a acessórios.
Agora sim o tempo está mais outonal e venho-vos dar ideias de que acessórios usar nesta estação.


Lenços: Com estampado floral são os meus favoritos e aqui têm dois exemplos da H&M. Perfeitos para quando está fresco e querem dar um ar girly ao look.

Chapéus: Dão estilo e tornam o look completamente diferente. Podem encontrá-los em várias cores e modelos. 

Cachecóis/Golas: Adequados para quando está mais frio devido ao seu material mais quente. Pessoalmente prefiro as golas e os tons da imagem lembram-me o Outono.


Scarves: The ones with floral print are my favourites and here you have two examples from H&M. Perfect for when it's cool and you want to look girly.

Hats: They are classy and stylish and turn the look completely different. You can find them in various colours and designs.

Infinity scarves: Suitable for when it's cold because of it's material. The image tones remind me of autumn.


With love,

Rita