07/05/2014

Trend: Platform sneakers

Hi fashionistas!
Today I bring you a trend post about platform sneakers.
Personally I like this trend and there are so many cute models with the benefit of gaining more centimeters!
While on Asos's website I made the set below with my 5 favourite models. Below there are the prices and the links.
I would love and appreciate your help if you told me what is your favourite model! Thanks and hope you like it :)


Olá fashionistas!
Hoje trago-vos uma publicação com uma tendência que anda por aí: os ténis de plataforma.
Pessoalmente gosto desta tendência e há modelos bem giros com o benefício de ganharmos uns centímetros!
Andei no site da Asos e fiz este set dos meus 5 modelos favoritos. Em baixo coloquei os preços e os links.
 Gostava que me dissessem quais são os vossos favoritos! Obrigada e espero que gostem :)

Rita


1: 30,92 €, here
2: 30,92 €, here
3: 30,92 €, here
4: 30,92 €, here
5: 30,92 €, here

12 comentários:

  1. Maybe i like n0. 5 the best.
    Too bad the detail on the first is not that visible, but might be from the picture.
    You can never go wrong with black thou, n0. 2

    ResponderEliminar
  2. Adoro! As brancas são as minhas preferidas, adoro mesmo
    Millions Of Diamonds

    ResponderEliminar
  3. Love no 4
    http://sophialastyles.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. thanks :)
      I will visit your blog for sure *

      Eliminar
  4. Tenho sentimentos contraditórios por esse tipo de calçado. Não sei se goste ou se não goste xD Mas os padrões são bonitos!

    ResponderEliminar
  5. Gosto. Tenho umas brancas.

    http://clean-andsimple.blogspot.pt/

    ResponderEliminar

Thanks for passing by <3